شناسهٔ خبر: 13384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات ایمن‌سازی پل‌های آزادراه تهران – ساوه / آغاز عمليات راهداري زمستاني در فيروزكوه

ایمن سازی جاده رئیس اداره راه و شهرسازی رباط‌کریم ازایمن‌سازی پل‌های آزادراه تهران – ساوه با نصب گاردریل و اجرای پدخاکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی تهران، محمدجواد ولی‌پوری گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک محور آزادراه تهران – ساوه برای تأمین و ارتقاء ایمنی کاربران راه این اداره با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به ایجاد خاکریز( پد خاکی ) در نقاط ورودی تمامی پل‌های موجود در زیر محور آزاد‌راه و در جهت حرکت ترافیک اقدام شد.

وی در پایان گفت: انجام این امر منجر به افزایش ایمنی و جلوگیری از سقوط احتمالی وسایط نقلیه‌ای که رانندگان آنها دچار خواب‌آلودگی شده و توانایی کنترل را از دست می‌دهند خواهد شد.   

شروع عمليات راهداري زمستاني در شهرستان فيروزكوه

مجتبی صادقی  رئيس راه و شهرسازي فيروزكوه در خبری دیگر آغاز نمك‌پاشي در محورهاي روستايي وزنا ، زرمان و بخش ارچمند شهرستان فيروزكوه خبر داد و گفت: هفت اكيپ راهداري و ۶۰ نفر نيروي راهداري بخش خصوصي و دولتي از ۲۰ مهرماه جاري در آماده‌باش كامل هستند .

وي گفت: در دو روز گذشته در بخش ارجمند و محورهاي روستاهاي وزنا و زرمان با توجه به بارش برف ، عمليات نمك‌پاشي انجام شده ا ست ./

نظر شما